Vädjan om ekonomiska bidrag | Sverigedemokraterna i Helsingborg

Vädjan om ekonomiska bidrag

Kristianstad, måndagen den 18 augusti 2014

Statsminister Fredrik Reinfeldts uttalande i samband med sitt sommartal i Stockholm i lördags ändrade helt plötsligt spelplanen inför valet.

Under sitt sommartal bad statsminister Fredrik Reinfeldt svenskarna om tålamod för en ökad invandring – trots att det enligt statsministern slukar statens redan smala reformutrymme.

Med anledning av detta har vi beslutat att rikta om delar av vår kampanj och ta fram nytt kampanjmaterial för att få fokus på frågan. Det handlar givetvis om att ställa både regeringen och övriga oppositionspartier – som alla förespråkar den ökade invandringen – mot väggen och kräva svar på hur de skall kunna finansiera vår välfärd och de satsningar de nu lovar när de inte har något som helst budgetutrymme.

En sådan kampanj kostar givetvis en slant och därför vädjar vi nu till partiets kommunföreningar, distrikt och sympatisörer om ekonomiska bidrag till riksorganisationen för att kunna genomföra kampanjen.

Bidrag tas tacksamt emot på vårt valfondskonto, bg 5308-3218.

På grund av ny lagstiftning kan inga bidrag mottas anonymt. Privatpersoner måste till partiet uppge namn och personnummer i samband med inbetalningen.

Tack på förhand för era bidrag! Nu kör vi hårt och gör Sverigedemokraterna till landets tredje största parti!

Björn Söder
______________________________________