En av många som hör av sig till oss. | Sverigedemokraterna i Helsingborg

En av många som hör av sig till oss.

Hej sd!

Varje gång jag håller med er i tidningen blir jag raderat. Senast idag på hd.se kommentera jag ert ställningstagande ang religiös mat, och skrev: religiös mat innebär väl att religiöst slaktad mat serveras till icke religiösa/ eller de med annan tro, vilket är märkligt i en religionsfri skola. ( borttaget) blir trött på häxjakten och skrämselpropagandan i dettas åkallade demokratiska land.

Jag är kvinna och utbildad, och många av mina hjärtefrågor berör djuren. Kan ju inte ge mitt stöd via median för insändare och kommentarer sållas alltid bort, trots att de är sakliga och vältaliga. Får inte vara medlem hos er för då blir jag uppsagd för att jag inte delar ” demokratiska värderingar.” – vad nu det innebär. Tack för att ni kämpar, trots att stödet står i de tysta: skrämda och tystas ner.

Tack för att ni tar striden och talar för oss som inte kan eller vågar.

Med vänlig hälsning, ida

1. Anonym 21 juni, 2014 Svara

Bra att du stöttar oss, vi vet att det inte är lätt att vara Sverige Demokrat men vi ger oss inte. Vi kommer att fortsätta försvara VÅRT fosterland och visa vad vi står för. <<<hls <lars Nilsson Sverige Demokrat

2. Lennart Olsson 21 juni, 2014 Svara

Jag har haft samma erfarenhet och blivit refuserad många gånger av HD/NST, men f.d. tryckerifaktor får man dämpa och ändra ordvalet litet, så att det idag passar utgivaren. Den berömda svenska demokratin är på väg att urholkas och vi inte får skriva fritt utan att direkt diskriminera en person för deras religiösa tillhörighet eller deras inställning till våra lagar.Jag har pensionerat mig i utlandet och som skattebetalare vill jag så klart veta vart mina skattepengar går. T.ex. vad kostar det i genomsnitt att ”vårda” en fängelsekund och hur många % av ”kunderna” är svenskfödda. Bortskämda skolungar får gratis bra lunch i de svenska skolorna, men skall ha 3 alternativ; Husmans- alt vegetarisk kost, men nu även religiös mat, som inte får tillagas i samma grytor som husmanskosten. Det är en skymf mot alla våra skolkökstanter. Vårt grannland Danmark har fortfarande inte fria skolluncher, men i Sverige är vi för snälla. Det måste vara gränser på vår givmildhet och vi måste inte vara favoritmålet i Europa för flyktingar. Skillnaden mellan flyktingar och de som söker uppehållstillstånd genom kontrollerad invandring skall definieras tydligare. De EU-länder, t.ex. England och Frankrike, som tidigare har utnyttjat kolonier, såsom Indien och Algeriet m.fl. har större krav på uppehållstillstånd än Sverige. Det finns siffror på vad det första året kostar per person, som får uppehållstillstånd i Sverige. Beloppen för fängelser och uppehållsboende får inte publiceras till allmänheten, men alla högre beslutande förvaltningscheferna har så klart siffrorna. Hur skulle de annars kunna göra en budget för våra skattepengar? På detta sättet skapas det politiker- och invandrarförakt. SD är inte rasister – de är realister!

3. Tornuggleman 21 juni, 2014 Svara

Ida. DU är inte ensam. Bara gläds åt att konkursen närmar sig och Arbetsförmedlingen får ta emot avskedade ”journalister”

The Truth Will Set You Free

• Författare
      Michael Rosenberg 7 juli, 2014 Svara

Tack för ditt stöd.

Mvh Micke

4. Christer 28 juni, 2014 Svara

Det är en småkylig och mulen septemberdag drygt en vecka efter riksdagsvalet 2018.På regeringskansliets byggnad Rosenbads tak vajar den nydesignade svenska flaggan.Den är numera gul och blå-randig eftersom Stefan Löfvens regering två år tidigare beslutat att den gamla flaggan med det gula korset måste bytas ut då den inte längre är representativ för vårt sekulariserade och blandkulturella samhälle.Låter det sjukt mina sverigevänner!!?? Vansinne är bara förnamnet/.Landets numera 3.2 miljoner muslimer upplevde dessutom det gula korset mot blå bakgrund som kränkande och att det förstärkte känslan av utanförskap.Känns flosklerna igen från fulmedia!En motion som avslagits med knapp majoritet har även föreslagit att den nya svenska fanan ska prydas med den muslimska halvmånen.Både miljöpartiet och Vänsterpartiet anser dock att det är en tidsfråga innan ”islamofoberna” i riksdagen får finna sig i att den tydligaste symbolen för det blandkulturella samhället förr eller senare kommer att pryda den svenska flaggans övre vänstra hörn.En falang av islamister och värdenihilister inom FP backar upp förslaget.Inne i Rosenbad vankar de avgående ministrarna och statsråden omkring med tunga axlar efter en tuff och våldsam valrörelse med flera våldsamma attacker från extremvänstern och ett dussin allvarliga mordförsök på talare och valarbetare varav flera ledde till livslånga och allvarliga men för offren.Supervalåret 2014 kan vara mer ”super” och allvarligt än vad vi idag anar!Att inte kunna se sig själv i spegeln är antagligen nog så plågsamt men att inte kunna se sina egna barn och barnbarn i ögonen för de katastrofala val man en gång gjort och som drabbar de man håller mest kärt här i livet måste vara en ren tortyr.Partikamrater Kämpa för SD.

• Författare
      Michael Rosenberg 7 juli, 2014 Svara